bn revision och lasagne 9/12-05

Hej.

Ett möte på fm.
Efter det träffade jag min revisor Magnus.
Det känns alltid lika bra när man träffat honom.
Vi ska utöka vårt samarbete så jag kan lägga all energi på kontakten med patienterna
och han och Maria på bn revision ordnar alla papper.
Åt lunch med en kille.
Det var en bra lunch både vad det gällde maten och samtalet.
.Åkte hem och ägnade eftermiddagen åt att göra en fet lasagne bolognese.
Bland det mest avkopplande jag vet är att laga mat.
Jag går helt upp i det och glömmer allt annat.

Efter vi ätit försvann alla åt var sitt håll.

Alice
sover över hos en kompis.
Susanne är i Stockholm i helgen med Madeleine.
Adrian är på Hagagården.
Själv ska jag titta på Clintan-filmen Pearl Rider.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0