Goa - Nobelfest 10/12-05

Hej.
Vakna 10.00.
Åt en rejäl grötfrukost.
Tog sedan en lång skogspromenad med Izy.
Underbart att få gå ut med hunden i skogen och njuta tystnaden och ensamheten.
Efter lunch åkte jag, Alice, Jenny, Stefan, Annsofie, Isabelll och David
till Skojlandet.
Där var det allt annat en tyst och ensamt.
Men man behöver båda upplevelserna för att förstärker varandra.
Underbart att se alla barns glädje och energi.
Trött kväll.
Tittade lite på Nobelfesten.
Saknade Litteraturpristagaren Harold Pinter.
Hade gärna hört hans tal.
Det bandade inslag som var på TV i går var helt lysande.
Går att se på och läsa på: http://nobelprize.org/
Fick ett Sms från min vän och Adrians gudfar Hugo.
Han bor i ett hippikolektiv på en stranden i Goa i Indien.
En riktig glidare.
Jag vet att du läser bloggen. Så sköt om dig min vän.
Vi ses snart. Adrian hälsar med en kram.


.
I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0