Sillsmörgås 14/12-05

Hej.

Började dagen med ett vårdlag på socialkontor Öster i Örebro.
Vi var överens om dom fortsatta åtgärderna.
Sedan gick jag till Folkets hus cafe och åt en sillsmörgås, ett glas mjölk
och en kopp kokkaffe. Å så gott.
Gick ner till Jakobsgatan där jag hade träff med en kille som tog sin antabus.
Vi prata lite om helgen och tog en espresso.
Efter lunch kom en av killarna. Vi prata en stund sedan åkte vi till
Bra ZOO där han köpte mjällschampo till sin hund.
Efter det var vi på Sjukhusapoteket och hämtade mina sista inteferonsprutor.
Nu är det bara 5 veckors behandling kvar.
Sedan åkte vi och hämtade hans mamma som gjort illa sin fot
och körde henne till sjukhuset.
Ja det är mycket man får vara med om.
På kvällen satte jag in en annons på Blocket. Längdskidor till Alice.
Har du några står i förådet så mejla mig så köper jag dom.

Barnskidor.

Skidor ca: 140cm
Pjäxor ca:stl 32
Stavar ca:100 cm.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0