Välkommen Leo 23/12-05

Hej.
Känner mig frisk och kry igen.
Träffade Magnus och Maria från bn revision ner hos mig på Jakobsgatan.
Vi gick igenom rutinerna framåt.
Har verkligen ett bra stöd av dom.
Sedan åkte jag hem och hämtade Alice och vi drog runt på stan,
fika på Bara vara och handlade dom sista julklapparna.
Lunch åt vi hela familjen på Il Cappoccino.
Jag, Susanne, Adrian och Alice.
Adrian och Alice fick Italienskt godis av Antonio.
Själv pratade jag fotboll med Carmelo.
Skön stämning och god mat.
På kvällen var hela familjen nere på BB och hälsade på en stolt mamma och pappa
och en glad morfar.
Leo heter det nyfödda underverket som föddes i går kväll och vägde 3.600g.
Han var verkligen jättesöt och ni har gjort ett fantastiskt jobb.
Ni är en familj nu.

Jag önskar er allt gott.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0