moppen och sommar 15/6-05

Hej..
I dag tog jag mopeden till jobbet. Min älskade Piaggo.
På fm hade jag grupp på Jakobsgatan med killarna från Brokks.
Vi tittade på gamla bilder från flottfärden på Klarälven vi gjorde för ett par år sedan med Brokks. Nu är det nämligen dags igen och förberedelserna är i full gång.
Det är en resa jag varmt kan rekommendera. Man bygger sin egen flotte och glider sakta igenom Värmlands vackra landskap i ca 10 km i timmen. Underbart för en stressad stadsbo.

Efter lunch var det boxningsträning med Kamran i Markbacken.

Själv åkte jag runt på moppen och lyssna på reagge och bara njöt av värmen.
Känns som det äntligen blivit sommar.
Susanne är ute och åker bil och njuter av friheten.
Onsdagskvällar har hon sin och Madeleines grupp Freya på Jakobsgatan.
En grupp för kvinnor.
Men det största i dag är att Minna föddes.
Stort grattis till Mamma Stina och Pappa Sami.
Ni är underbara.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0