Ösk 13/6-05

Hej.
Tidig morgon hos bn Revision där jag träffa Magnus och Maria som hjälper mig att hålla ordning på mina papper. Otroligt duktiga och hjälpsamma.
Sedan full fart ut till Brokks där jag gjorde ordning frukost.
Vår kära kock Tord var nämligen hemma med sina barn på grund av stängt fritis.
Efter frukost hade vi ett möte där vi diskuterade ett brev jag skrivit till
Socialkontoren, frivården och Beroendecentrum i Örebro angående provtagningar på Brokks.
Blev en givande diskussion.
Vi åt lunch på Cocco Thai. Sedan åkte jag tillsammans med en av våra elever till Örebro boxningsklubb i Markbacken och pratade om det samarbetet vid har med dom. Eventuellt blir det praktik där för en av våra elever.
Det skulle vara mycket bra om det gick i lås. Kamran är en mycket bra förebild och är alltid glad och positiv.
Sedan var det dags att hämta Alice på fritis och åka ut till Solåsens ridlekis. Där väntade en ridtur i skogen med skritt, trav och gallopp.
Fyra trötta och nöjda tjejer sken som solar på hästryggarna.
Väl hemma var det bara att snabbt byta om och dra ner till Bern arena och se Ösk ta emot Degerfors. Uj, Uj , Uj.
Ja 1 – 1 blev det. Enda trösten var väl att Degerfors inte var över på Ösks planhalva i andra halvlek. Men var ska detta sluta. Mitt Ösk-hjärta sörjer.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0