Säfsen T o R 19/6-05

Hej.
Började dagen med att klippa gräset.
Vid lunch åkte jag in till stan och hämtade en av våra elever och hans flickvän för att köra dom till Säfsen. Det är min jourhelg.
Dom behövde komma bort från stan och få lite tid för sig själva.
Så Brokks hyrde en stuga åt dom i Säfsen i vecka.
Får verkligen hoppas att dom finner den ro dom söker.
Efter lite missar så kom vi fram till sist.
Jättefin stug, röd med vita knutar
Vägen hem gick spikrakt.
Väl i Örebro träffade jag  resten av våra elever och åt en bit mat och prata lite alvar. Alla verkar vara på bra humör.
Bådar gott inför kommande vecka.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Lenjangel

Härlig sida du har och jag tycker om din rubrik:
Goddlife Ab!
Det säger mycket!
Hälsningar från Lenangel

2005-06-19 @ 23:24:36
URL: http://http://lenjangel.webblogg.se/
Postat av: Lenjangel

Goodlife ska det naturligtvis vara

2005-06-19 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0