Vanlig slö söndag 12/6-05

Izy
Izy in action.

.Hej.
En ganska vanlig slö söndag.
Vakna av att Alice väckte mig 9.00.
Vi la oss i soffan och tittade på tv. Bygglov på TV4!!!
Vi åt en sen frukost.
Sedan åkte Alice med bästa kompisen ut till landet.
Adrian stack med Bj och paddla kanot på Svartån.
Susanne och jag övningskörde in till Jakobsgatan.
Jag tog en stadspromenad med Izy och Susanne sola på Meddo.
Väl hemma skrev jag ett brev till våra samarbetspartner på Brokks.
Det är en början på en dialog kring provtagningarna och säkerheten kring dom.
I morgon är en sak viktigare en allt annat.
Susanne kör upp för sitt körkort. HÅLL TUMMARNA.
Det får bli en tidig kväll med Malcom X memoarer.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0