Handledning ? 22/11-05

Hej.
En ganska lugn dag.
Hade ett samtal på fm.
Åt lunch på min favoritrestaurang IL Cappoccino.
(se deras hemsida bland min länkar.)
Åkte hem och la mig för att vila en liten stund.
Somna och sov i över 2 timmar.
Skönt men det blir problem med kvällssömnen.
På kvällen var jag över till en av killarna och tog en fika.
Han mår bara bättre och bättre.
Kul i dag var annars
att jag fick en förfrågan om att handleda personal på en institution.
Känns hedrande att dom tänker på mig i dom samanhangen.
Vi ska ses om en vecka och diskutera förväntningar kring uppdraget.
Efter det får vi se.
Jag återkommer.
Fick brev från min vän på Kumlafängelset i dag.
Det blir bra kvällsläsningen.
Alltid lika kul när veckans brev kommer från Kumla.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0