Middag 23/10-05

Hej.
I dag sov jag till kl:12.30.
Så länge har jag inte sovit på 20 år.
Intefreon-behandlingen tar ut sin rätt.
Är det något jag känner av behandlingen så är det trötthet och dålig mage.
Måste hela tiden tänka på att äta lagom mycket och att tugga maten ordentligt
och vara försiktig med kaffet.
Ja, man får det man behöver av livet.
På eftermiddagen var jag, Susanne, Alice och Izy hemma hos
Krister, Jessica, Katrin, Teres och Diva och åt middag.
Jättegott och underbart att bara få sätta sig vid dukat bord.
Adrian var på Brädcentralen och skata och missade den goda maten.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0