Örebro Boxningsklubb 31/10-05

Hej.

En skön måndagsmorgon.
Barenn har lov och kan sova ut.
Åt frukost och snacka framtidsdrömmar med en kille på Jakobsgatan.
Han känns på gång.
Sedan var jag hos JimmyLouiseH och klippte mig.
Åt lunch med Susanne och Alice på Träffpunkt.
Sedan besökte jag en kille på häktet.
Han var uppåt värre. Snart muck.
Vi ses samma dag han kommer ut.
Det blir frukost på Folkets hus Cafe.
Brukar vara en bra början på friheten med en rejäl frukost.
På kvällen var jag, Susanne och Alice och tittade på när Adrian tränade boxning
Örebro Bokningsklubb i Markbacken.
Alltid lika kul att komma dit och känna pulsen och den sköna stämningen.
Tuff träning eller som Adrian utryckte det ”skönt att köra skiten ur sig
Ledarna och tränarna på ÖBK gör ett fantastiskt arbete.
Kolla in ÖBKs länk ner till vänster bland mina andra favoritlänkarna.

Måndagkvväll bytyder ny Inteferonspruta. kolla länk Hepatit C.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0