Örebro Boxninsklubb 3/10-05

Hej.
På fm var jag på häktet och prata enskilt med ett par killar som sökt mig.
Det blir mycket motivation, lyssna och lyssna.
Bokade tid med två andra som sökt mig i veckan.
Åt lunch med en ”gammal” elev.
Han har tagit lastbilskort och jobbar på ett åkeri.
Fantastiskt arbete han gjort.
Jag är full av beundran.
På em dök min bror Kjell-Ove upp i Örebro. Det var ett kärt återseende.
Vi fika, prata minnen och bytte sjukdommar.
Kl 17.30 körde jag Adrian och hans kompis Björn till Örebro Boxningsklubb för ett stenhårt träningspass.
Det var Kamran Kabinejad som träna dom. Han är en otroligt varm och generös människa med stor kunskap om boxning som han gärna delar med sig av. Det är fantastiskt att se honom arbeta och få killarna att ge allt. Mycket lärorikt.
En länk till Örebro Boxningsklubb i Markbacken.
http://www.orebrobk.se


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0