Pust och stön 17/10-05

Hej.
I dag var jag på infektionskliniken och fick beskedet att jag ska fortsätta min intefreon-behandling
ytterligare 13 veckor. Pust och stön.
Det är bara att bita ihop.
Förhoppningsvis blir jag äntligen kvitt min Hepatit C
och med det dom sista resterna av mitt gamla missbruksliv.
Efter lunch hade Susanne och Madeleine (goodlife Freya) handledning
med Mats Mogren från Göteborgs psykoterapiinstitut. (se länk ner till vänster)
Efter dom hade jag min handledning.
Otroligt lärorikt och utvecklande för våra verksamheter.
Ser redan fram mot nästa träff om 4 veckor.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0