TOOL 21/10-05

Hej.
På fm gjorde jag, en av killarna och hans flickvän musli.
Den blev jättegod och nyttig.
Sedan lunchade vi alla tre tillsammans med Susanne.

Fortsätter att läsa dagböcker från häktet.
Lärorikt och skrämande.

Fick ett mejl från Nerikes Allehanda om TOOL,( taktisk och operativ ledning.)
Någon ny metod polisen använder för att jaga och förföljer missbrukare med.
Lägg pengarna på vård och utbildning av polisen i stället.
Ett förslag på utbildning:
Bemötande
NA vill ha min åsikt om TOOL.
Jag återkommer med mer.

Nej nu ska jag ta en tallrik fil med Musli.

P.S. Tack för alla uppmuntrande inlägg till min Blogg.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Christer Herndal

Ha ha lägg pengarna på vård av poliserna

2005-10-22 @ 13:58:43
Postat av: stefan

instämmer det christer har skrivit

2005-10-22 @ 15:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0