Rakt på sak / tyckarna 30/9-05

Hej.
Började dagen med att köra en morgontrött kille till ÖKK för träning.
Där var det redan två andra killar från gruppen.
Jag köpte träningskort till dom.
Jag tycker det är viktigt att hålla igång både kroppen och själen.
Därför ingår träningskort i min behandling.

Sedan begav jag mig till Mikaeli vårdcentral där jag var tillsammans med en av killarna och hans doktor gjorde en behandlingsplan som vi senare också ska presentera för Försäkringskassan.

Lunch med frun på La Pampa innan hon gick till radion Örebro för att vara med i tyckarna. Det är hon varje fredag mellan 12.30 och 13.00 på 102.8. Eller så kan man lyssna på nätet
http://www.sr.se/Orebro
sedan klickar man sig vidare till rakt på sak.


På kvällen kom Mike. Lena,Tovali och Ryll hem till oss och åt Tacos.
Vi har bott grannar i 10 år på Ringgatan.
Det känns verkligen. Underbara och lätta att umgås med.
Dom hjälper oss med förberedelserna av mitt 50-årskallas.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0