Hälsomässan 4/2-06

Hej.

Alice väckte mig 7.30 och var sugen på frukost.
Upp och hoppa.
I dag hade vi storfrämmande.
Isabell och David var hos oss några timmar i dag.
Man har glömt vilket pass det är med barn i den åldern.
Tre och två år. Tiden bara rusade iväg.
Underbara ungar.
På eftermiddagen var jag och några av killarna i gruppen på hälsomässan.
Det var lärorikt och roligt.
Mycket att smaka på och många behandlingar att testa.
På kvällen var Alice på kallas.
Då passa Susanne och jag på att åka till Meddo och sola.
Lyssnade på Reagge i min Ipod och njöt av lysrörsvärmen.
Underbart skönt, så får man lite färg och känner sig lite piggare.

PS. Tack Stefan.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.    
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0