Polisspåret 28/2-06

Hej.

Ett möte på socialkontor väster på förmiddagen.
Några telefonsamtal.
Lunch på Stallycktan.
På eftermiddagen är jag på föreläsning.
Det är Kjell Enhager som är i Örebro.
Det är andra gången jag lyssnar på honom.
Senast var det för fyra år sedan.’
Han har en fantastisk utstrålning.
Ingenting är sig likt efter hans föreläsningar.
”Du har kraften att förändra och det är inte svårt”
Med hjälp av humor och värme får han mig att vända
och vrida på gamla invanda tankemönster.
En helt fantastisk eftermiddag.
Jag är full av entusiasm.
Tack Kjell.
Såg några program på TV om Olof Palme.
Var själv helt övertygad om att polisen hade del i mordet.
Läste allt som fanns på den tiden.
Har böcker och massor av gamla tidningsklipp om polisspåret.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.    
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0