Stöd och sysselsättning 3/2-06

Hej.
Började dagen med frukostmöte på stöd och sysselsättning.
Bra möte och ett gott samarbete.
Träffade en kille på Jakobsgatan.
Han överraskar med sitt goda mående.
Lunch på IL Capporccino med min vän Ronald.
Skönt samtal och god mat.
Måste vi göra om.
Hjälpte en kille och hans flickvän att flytta.
Dom flytta till en trappuppgång i Varberga
där jag själv bot under min missbrukstid.
Som tur är förtränger man en hel del, dock inte allt.
Men tiden har läkt såren och det var dags för en prövning.
Som vanligt en hel del telefonsamtal.
Alice har klippt sig i dag och fått fina lockar och glitter i håret.
Hon var jättefin och glad.
Vi åt på MAX.
Adrian jobbar i Cafét på Hagagården.
Tittade lite på Big brother.

PS. Ricard jag har slutat på Brokks hus.
 





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.    


Kommentarer
Postat av: Anonym

du gör ett bra jobb

2006-02-04 @ 15:51:33
Postat av: stefan på rällsögården

du gör ett bra jobb

2006-02-04 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0