24 veckor 16/1-06

Hej.
Började dagen med att lämna prover på infektionskliniken.
Åkte sedan med en av killarna och köpte en TV.
Bra snack under tiden.
På eftermiddagen var jag tillbaka på infektionskliniken för att träffa min läkare
och få svar på hur min inteferonbehandling mot Hepatit C gått.
Det var som sagt den sista behandlingsdagen i går.
Spänd förväntan efter en 24 veckors tuff behandling med sprutor och piller.
Hon lyssnar på lungor, hjärta och säger:

”Du får en ny tid för återbesök om 24 veckor,
då först kan vi säga om behandlingen hjälpt.”

24 veckors väntan.
Svar första veckan i Juli.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: E

Skall påbörja min behandling i juli. Har tydligen hepatit c klass 3 a.

Först fick jag besked om att hepatiten läkt ut, men efter ytterligare prover (stockholm) visade det sig att det vara fel. Drogfri 1 år. i början på september.

2008-08-17 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0