Akut-psyk var god dröj 13/1-06

Hej.

En Antabuskille på fm sedan ett samtal om var gränsen mellan
bruk och missbruk går.
Mycket intressant.
Besökte sedan Bosse på Kommunens Miljövårdscenter.
Vi diskuterade fortsatt samarbete.
Åkte ut till Björkhaga och tog en sväng med Izy.
På em åkte jag till Nyhyttans behandlingshem 2.5 mil utanför Nora.
Där jag besökte en kille. Tufft möte.
På kvällen följde jag en kille till Akut-psyk.
AKUT-psyk Var god dröj.
2 timmar och 10 minuter.
Men sedan mötte vi en underbar läkare.
Mötet skedde på rätt nivå.
Inkännande och fullt av värme.
Det var dagens behållning.
Tusen tack Dr O…..
kl. 21.00 åkte jag förbi Burger King
och köpte hamburgare åt mig och familjen.

En lång dag är till ända.
tack för denna dag..

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0