Skön lördag 14/1-06

Hej.

Vaknade tidigt av en tung ryggvärk.
Fixa en stadig frukost.
Åkte sedan och lämnade Mercedecen och hämta min Toyota.
Säga vad man vill om Mercedec med Toyotan känns bäst.
Borta bra med hemma bäst.
Lånade några filmer av Krister som jag tog med mig ner till en kille på sjukhuset.
Nu kan han softa med några bra filmer på rummet.
Eftermiddagen och kvällen har varit lugn och cool.
Adrian har några kompisar här.
Alice har gjort fruktsallad och bjudit familjen på.
Fruktsallad är hennes favvo.
Själv gjorde jag en sockerkaka.
Susanne tillverkar en lampskärm av pärlor.
Släng dig i väggen Ernst.
Som sagt en skön lördag.
Hade ett långt och kul snack med Lasse Ulfvensjö på telefonen.
Se han på TV4 morgon-TV på onsdag morgon.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0