S:t Lukas 1/1-06

Hej.
En helt ok första dag på år 2006.
Blev väckt av Alice kl. 10.00.
Sedan har jag lagat mat tagit en promenad med hunden.
Tittat igenom almanackan  för kommande vecka.
Ska bli skönt att komma igång igen.
Har fått brev från min vän på anstalt i Malmö.
Alltid lika spännande och lärorikt att läsa.
Hoppas han snart kan komma närmare Örebro så vi kan ses.
Läser just nu S:t Lukasbrevet som är en tidskrift från S:t Lukas som jag prenumererar på.
Detta nummer handlar om själavård och psykoterapi och anden och jaget.
Kanske inte låter så upphetsande men det är mycket spännande tankar
om att möta människor där dom är.
(Se länk: S:t Lukas)
Nu ska jag skriva ett brev till min vän på kåken.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0