Tiramisu 20/1-06

Hej.
Träffade en gammal bekant på fm.
Han ville återuppta vårt arbete.
Vi besökte sos och diskutera detta.
Åt lunch med SusanneLA Pampas. (skomakarlåda)
Sedan lyssnade jag på Radio Örebro 102.8.
Susanne är med där varje fredag mellan 12.30 och 13.00.
Tyckarna heter programmet.
Det är Susanne, Kalle Selander, Erik B Löfgren och Marie Hansson
som tycker om allt mellan himmel och jord.
Tror dom tyckt varje fredag i snart tre år.
Sedan gick jag ner till Il Capporccino,
tog en espresso och pratade med Carmelo Leone.
Fick också lite tips av han och Antonio hur man bäst får till en äkta Tiramisu.
Ska bjuda några vänner på Italiensk middag på söndag.
Sedan avsluta jag veckan med ett möte på Frivården.
Ska bli övervakare åt en kille.
Trevlig kille och ett trevligt möte.
Ser verkligen fram mot våra kommande träffar.

Köpte en ny diktbok av en av mina favoriypoeter Clas Andersson.
Köpte också boken
"Det falska paradiset"
av Ioddine Jupiter.
En textlabyrint med länkar och lönndörrar.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0