Tjonnar o Gussar 27/1-06

Hej.

På fm var jag på Hindersmässan med Alice som är mycket bättre nu.
Vi köpte en mössa, karameller, hårt bröd, renkorv, hästballong, pannband,
munkar, läderremmar och honung.
Bara bra och nödvändiga grejer.
Vi åt mat på IL Capporccino.
Efter lunch hade jag två möten på Jakobsgatan.
Båda mycket glädjande.
På kvällen träffade jag min favoritrappare och Hiphopare
Kave Kabinejad
på Jakobsgatan.
Otroligt roligt och inspirerande att snacka med honom.
Vi förbereder en grej vi ska göra tillsammans med Ana Maria Lindkvists
på stadsbibliotekets Cafescen.
Det blir en kväll som ska bryta ny mark och skapa nya möten.
Dikt, Hiphop och poetry slam i en salig blandning.
Vi ger och tar av varandra och känner oss mycket inspirerade alla tre.
Så varmt välkomna den 18 April
           alla
käringar och gubbar.
Tjonnar och gussar.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson



Kommentarer
Postat av: Bill Larsson

Tjena Hasse!

Jag tittar in på din blogg och passar på att lämna ett avtryck. Det där aprilgiget låter spännande. I'll be there. Om inget oförutsett inträffar. Jag har ju blivit farsa och livet har blivit underbarare, men tiden har samtidigt krympt på nåt underligt vänster. Ana-Maria är duktig. Hiphoparen har jag inte hört.

Ha de' gott, så hörs vi!

2006-01-28 @ 21:26:55
URL: http://come.to/billan
Postat av: Bill igen

Jo, glömde påminna dig i förra inlägget.

Vi kör poetry slam på Caféscenen i februari och mars. I mars är det Örebrofinal, så i februari är det sista kvalchansen för att ta sig till mars månads finalkväll och därmed ha en chans att komma med i årets Örebrolag som drar till Sala-SM Kristi flygare.

Mer infofinns här: http://www.zonpoesi.tk

2006-01-28 @ 21:30:44
URL: http://www.zonpoesi.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0