Elipsmaskin 13/3-06

Hej.

Hade ett möte på förmiddagen och ett på eftermiddagen plus några telefonsamtal.
Åkte hem en stund innan jag åkte till njoy (se länk)för att möta min instruktör för första gången.
Kändes lite pirrigt, det är över 20 år sedan jag träna sist.
Jonas som instruktören hette visade sig vara en trevlig och kunnig person.
Fick ett personligt träningsprogram med inriktning på att hitta balansen i min kropp.
Avsluta med ett hårt pass i elipsmaskinen
som är ett slags motionscykel som snabbt och effektivt ger god kondition.
Skönt, skönt, skönt att stå i duschen efter sitt första träningspass på 20 år.
Hoppas bara min rygg håller för detta,
 tror jag verkligen att jag behöver detta både för kropp och själ.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.    
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0