Rapport - Örebro Onsdag 11 April

Rapport - utanför alla kontrakt.

Onsdag 11 April

Är på häktet mellan 9 och 11 och besöker några av dom intagna som har det tungt just nu.
(Har en fast tid varje vecka mellan 9 och 11 på Onsdagar. Detta får jag ingen ersättning för. men jag ser det som ett förebyggande vårdarbete. Dom vet att jag bryr mig och hör ofta av sig när det är dags för muck)

Pratar med Rasmus Person (politiker med ansvarig för missbruksfrågor)på telefon om min situation.
Jag vill ha ett besked.

Händer inget snart får jag stänga min mottagning.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0