Rapport - Örebro Onsdag 18 April

Rapport - utanför alla kontrakt.

Onsdag 18 April.


Häktet mellan 9 och 11.
Träffa två killar. Den ena vill ha hjälp att tömma sin lägenhet.

Vad gör man när man sitter här- gör jag inget så slänger dom rubbet?

Träffar ett par som söker hjälp.

Bokar tid för lunch med en kille som väntar på att få göra sitt fängelsestraff.
Kan inte vara lätt att bara gå och vänta.

Kvällen får mig att tänka på annat en min mottagning.
Vi i torsdagsgruppen var i Lindesberg och såg och lyssnade på blueslegenden
Magic slim & teardroppas.
Blues är precis vad jag behöver nu.

Tack Slim

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0