Örebro måndag 20 augusti


Örebro måndag 20 augusti.
Hej.
Har börjat orientera mig på Runnagården vad det gäller önskemål om aktiviteter. Ska jobba halvtid som fritidspedagog vilket jag är utbilda till.
Ser verkligen fram emot att dra igång arbetet.
Jag har många idéer.
Jag kan anpassa tiderna vilket är en förutsättning för att det ska fungera ihop med min mottagning på Jakobsgatan.
Har också som mål att få igång Svenska brukarföreningens Örebro avdelning.
Det finns ett stor behov och en efterfrågan från heroinister och andra opiatanvändare i länet. Vi kommer att synas och höras vad det lider var så säkra.
Har haft många samtal från föräldrar och folk som vill till min mottagning.
En kille som kom till mig för några år sedan började en yrkesutbildning i dag.
Jag är så otroligt glad för hans skulle.
Han har gjort ett alldeles fantastiskt jobb.






I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0