Örebro onsdag 25 juli - HJÄLP MIG!

Örebro onsdag 25 juli.
Hej.
Åt frukost på Java med en av killarna jag är övervakare åt.
Det var kul att ses. Han mådde bättre en på länge.
Träffade en gammal kompis på stan som fallit tillbaka i missbruk efter 8 års drogfrihet. Han grät och vill ha hjälp att bryta.
"Det är åt helvete jag klarar inte detta längre. Detta djävla drogande igen jag känner mig helt misslyckad. HJÄLP mig." Tungt att se beroendet i vitögat - rått och kallt. FY FAN.
Samtal på Jakobsgatan. Ett bra samtal om tillit.
Efter lunch träffade jag en kille på stan och fika.
Han har gjort en fantastisk resa. Jag är full av beundran.
Ringde till Karlskogaanstalten och bokade en tid nästa vecka för besök.
Fick ett jättebra bemötande. Stort tack till CV.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0