Mariehamn Tisdag 8 Maj

Mariehamn tisdag 8 maj.
Föreläste mellan klockan 9.00 och 13.00.
Det var folk från framförallt sjukvården och socialtjänsten i Mariehamn.
Vi hann med en hel del på 4 timmar.
Mest handlade föreläsningen om mitt sett att arbeta i grupp och enskilt och om bemötande och respekt.
Jag pratade också om hur olika droger ser ut och hur man kan se på någon om dom använt droger.
Det var mycket givande och många bra och intressanta frågor.
Jag önskar er alla lycka till med era jobb och tusen tack för förtroendet.
Samma resa hem.
Bil, båt, buss, tåg och bil.(Susanne och Alice hämta mig på stationen)
Båtresan var seg.
Allt gick ut på att sälja sprit, spela på spelautomater och sedan avsluta med att sjunga kareoke.
Jag längtade hem till gnällbältet.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hasse ! Vi från akuten på åland har pratat om din föreläsning och vi tyckte alla att den var så informativ och bra. Vi beundrar ditt sätt att föreläsa och vill önska dig lycka till med ditt fortsatta arbete. Hoppas fler får möjligheten att ta del av ditt budskap. Hälsn.från oss som satt trollbundna i 4 timmar !

2007-05-12 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0