Örebro Måndag 14 Maj

Örebro måndag 14 Maj.

Var med på rättegång som stöd och bidrog med kunskap kring återfallsprevention
Det tog hela fm.
Domaren var mycket bra så det blev en god stämning i rättssalen.

Var sedan med på Radio Örebro och pratade om bemötande.

Lyssna på Rakt på sak Måndag 14 Maj kl. 12,30 - 13.00.
Det är nyheter och lite musik innan jag kommer in.

http://www.sr.se/cgi-bin/orebro/program/index.asp?ProgramID=71

Hade en träff direkt efter lunch.
Jag hade åkt ifrån nycklarna till mottagningen så vi tog vår träff på Vardagsrummet.
Det gick jättebra.
Samtal från intagen på häktet, en mamma, en heroinist jag inte tidigare kände till, från en anstalt och från Frivården.

Träffade två chefer på Socialkontor Väster och pratade om mina uppdrag
jag har hos dom
"Vi måste utnyttja kommunens egna resurser i första hand"
Man har hört det förut och inte blev jag gladare nu.
Nej, nu är det bara ett politiskt beslut som kan rädda min mottagning.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0