Örebro Tisdag 29 Maj - Fontänhuset

Örebro tisdag 29 Maj.
Hej.
Var hemma hos en kille som sitter på anstalt och kollade posten.
Mest kronofogden och reklam.
Satte upp en skylt om att reklam undanbedes.
En kille ringer från häktet och är förbannad på allt och alla.
Lovade att jag ska försöka besöka honom i morgon.
Tar med papper och penna och försöka reda upp i röran runt honom.
Försökte boka tid hos en kille på Hälbyanstalten.
Men det blev krångel på en gång.
Ska se om frivården kan hjälpa mig i morgon.
Äter lunch med en kille som varit hos mig i motivationssamtal och nu var hemma på en snabb permis från Dagöholm.
Det gav mig kraft och mycket glädje att möta honom i dag.
Han är på G.
På eftermiddagen åkte jag ner till Fontänhuset på information.
Jag har sökt ett jobb där som handledare.
Ett mycket varmt och kärleksfullt bemötande.
Ni har mycket att lära ut.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0