Lo kauppi och Lars Ferm Örebro 23-25 nov

Örebro 23 - 25 nov.
Hej.
Helgen har varit bra med många sköna möten.
På bokmässan träffade jag Lo Kauppi bergsprängarens dotter och
Lars Ferm världens farligaste författare. Häftiga människor. Håller som bäst på att läsa deras böcker.
Dela ut priset till årets unga länsförfattare är ett hedersuppdrag som
Jag är mycket stolt över. Det var för femte året i rad jag gjorde detta. Grattis Simon Klintestrand din novell  "Vad jag vet om den här sortens upplösningstillstånd" var utan tvekan bäst.
Går att läsa på www.orebeo.se/digit.
Var på Vernissage på Örebro konsthall på lördagen.
Samlingsutställning med sju Linköpingskonstnärer.
Bra och spännande blandning.
(se länk Örebro konsthall)
Som sagt en kanonhelg i litteraturen och konstens tecken.
Full av energi inför kommande vecka.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0