Örebro fredag 14 september - Ett öga rött

Örebro fredag 14 september.

Hej.
Förmiddag på Runnagården.
Efter lunch en träff på Jakobsgatan.
Vi pratade om bra och dåliga advokater och om man har rätt att byta advokat. Man har rätt att byta.
Åkte hem och vila en stund innan jag åkte ner till station för att möta en heroinist som vill ha mitt stöd. Tyvärr dök han inte upp.
Jag stod där en timme. Hoppas det inte hänt något alvarligt.
Träffade många människor jag känner meddans jag väntade.
På kvällen gick jag på bio med några av dom som går hos mig.
Vi såg Ett öga rött.
Den var rolig med ett alvar i botten.
Rekommenderar jag er att se.
Två killar dök inte upp till bion.
Hoppas det är lugnt och finns en naturlig förklaring.
Men man blir orolig.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0