Örebro söndag 23 sepåtember - Detta djävla HEROIN


Örebro söndag 22 September.
Hej.
Lugn förmiddag.
Efter lunch jobbade jag 4 timmar på Runnagården.
Två hembesök på kvällen.
Det ena var jag mycket orolig inför.
Jag hade inte fått kontakt på över 48 timmar.
Det är ett djävla skit nät folk med dom här problemen inte svarar.
En sjukdom där döden ständigt är närvarande.
Väl framme hos honom upptäckte jag att han hade portkod.
Jag stod utanför i 45 minuter innan det kom en snäll granne
Och släppte in mig.
Han öppnade efter mycket ringande och rop i brevlådan.
Han var ok.
Inte bra men OK.
Detta djävla HEROIN.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0