Örebro tisdag 4 augusti - utbildad och ödmjuk.

ÖREBRO tisdag 4 augusti.

Hej.
Fm. XXX (Tråkigt att jag inte får skriva lite om vad som händer på Runnagården. Det är mycket kul på gång)
Lunch på Korvkiosken vid Hydromacken på väster.
Korv, mos, räkmajonäs och en Pucko.
Gott Gott.
Ett besök på Jakobsgatan.
Vi pratade om nyttan av drogfrihet.
Där efter for jag runt med en kille till hans advokat och till
Åklagarkammarren och sökt svar.
Vad är jag anklagad för?
Allt en enda soppa.
Har pratat med två föräldrar.
En heroinist ute i länet ringde och sökte min hjälp.
Långt heroinmissbruk bakom sig.
Mycket långt.
Vi ska ses i Örebro i morgon.
Samtal från häktet med önskan om besök.
Bokar tid i morgon.

En kille jag pratade med i dag beskrev sin förra terapeut så här.

"Han är djävligt speciell, han är både utbildad och ödmjuk."

Tack för alla glada tillrop angående Kammarrättens dom.
Stort tack.

Tänkar på Ragnar och hans familj.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tack Hasse! För all hjälp jag får från dig, när jag inte ens får reda på vad jag är anklagad för av min advokat så undrar man var samhället är påväg någonstans. STORT TACK TILL HASSE FÖR ATT DU FÖRSTÅR MITT PROBLEM/TOBBE

2007-09-06 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0