Nyhyttans behandlingshem onsdag 2 april 2008.


Örebro onsdag 2 april 2008.
Hej.
Åkte till Nyhyttans behandlingshem.
Där kom jag lagom till frukost.
Var där för att träffa en kille som ska börja hos mig.
Det blev ett bra samtal med killen och två terapeuter.
Väl i Örebro körde jag ett lunchpass spinning på njoy.
Som vanligt skööööööööönt.
Efter lunch hade jag ett möte på min mottagning.
Samtal från frivården, soc och häktet.
Ringde upp några killar som hört av sig.
Det är mycket nu.
Vet inte vad som är i görningarna.
Fick ett jobb åt Lindesbergs kommun.

Var och såg ÖSKs U-21lag med en av killarna.
Kul att se nya brassen Vitor Castro. Han var så där.
Men en trevlig kväll med fotbollssnack och prevention.

PS: Tack för din kommentar Linda. Det värmer.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0