Stjärnholms slott onsdag 23 april 2008.

Hej.


Efter en god natts sömn förläste jag för 90 chefer från SSAB och Oxelösunds hamn.

Temat för dagen var "Våga vara chef - Våga... se, agera, förstå, kräv och stödja.

Vill tacka SSAB och Oxelösunds hamn för förtroendet.

Det var mycket inspirerande att förläsa.

Jag pratade om mitt arbete, om bemötande, min väg in i och ur mitt missbruk.

Mycket fokus vid känslor kring missbrukarens situation och vad som händer på resan mot drogfrihet.


Hoppas jag bidragit med några nya "verktyg" att använda i vardagen ute på företagen.


Jag önskar er alla lycka till i ert arbete.


Känner mig ganska tom och trött.

Ska äta middag tillsammans med en av dom andra föreläsarna.

Sedan i säng och ladda för morgondagens föreläsning.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Jeanette Stemne

Tack för din föreläsning den 23 april på Stjärnholm, du berörde mig verkligen med din berättelse, och ditt sätt att tala och nå ut till dina åhörare avundas jag dig. Jag lärde mig mycket den dagen. Tack, och lycka till med ditt fortsatta arbete.
Vänligen,
Jeanette

2008-04-24 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0