Allt gott - Örebro måndag 18 februari -08.

Örebro måndag 18 februari 2008.
Hej.

Förmiddag på familjerätten.
Vi diskuterade familjehem, fängelse, behandlingshem ur ett barnperspektiv. Hoppade lunchen för et akut möte på min mottagning.
Flera samtal med frivården.
Kontaktade häktet angående besök.
Får avvakta dom hade fortfarande restriktioner.
Träffade en kille på mottagningen.
Långt och givande samtal.
Vi ringde runt och styrde upp en del möten.
Pratade med upprörd kille som sökt till mig med fått nej.
Även hans mamma ringde och var milt uttryckt förbannad.
Vi ska ses och diskutera fortsättningen.
Hembesök på kvällen.
Känner mig mer sugen på att jobba en på länge.
Kan det vara vårkänslor.
Ha ha?
Allt gott min vänner och ni andra med.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson






Kommentarer
Postat av: Olof Mogren

Bra Hasse stå på Dig. Du är bäst.
Svärfar

2008-02-19 @ 13:40:45
Postat av: theresia

hej. jag vet inte om du är "den jag tror att du är" men hur som helst har jag läst ett citat som fastnade hos mig av en hasse arvidsson. nämligen; mörkret skrämmer mig inte. det jag är rädd för är att någon ska tända ljuset". är det du? :)

2008-02-20 @ 22:31:59
URL: http://filthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0