Heroin - Örebro 27 februari 2008

Hej.

På förmiddagen rensade jag och sorterade bland mina anteckningar jag gjort det senaste året.
Sånt som inte passar sig på bloggen.
Var sedan i Baronbackarna och pratade med en mamma till en heroinist som sökt mig för samtal.
Vi pratade om dom andra syskonen och vilken hjälp dom kan få. Ringde kommunens ungdomsenhet. (telefonsvarare) Vet att dom haft grupper för barn. Väntar på svar.
Lunchspinning på Njoy.
Hembesök hos ung tjej (heroinist) efter lunch.
Hela familjen var samlad. Kaffe, bullar ilska, skratt och drömmar.
Mycket bra samtal.
På hemvägen stannade jag i Varberga och pratade med en kille.
Han har ett djävla trassel med myndigheter. Ska nu få hjälp att få sin rätt prövad.
På kvällen ringde Kay pollak och pratade en stund.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




Kommentarer
Postat av: T

UUUH första svordommen jag reagerar på i din blogg ;)

2008-02-28 @ 20:48:31
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0