Rottweilern Junior - Örebro fredag 15 februari -08.

Örebro fredag 15 februari 2008.
Hej.

Var hos revisorn på morgonen.
Efter det hade jag en träff med en mamma till en av killarna som går hos mig.
Körde lunchspinning på Njoy.
SKÖNT.
Efter lunch träffade jag en kille på Jakobsgatan och informerade om min verksamhet.
Ringde runt och skickade sms innan jag tog helg.
Sedan åkte vi till Frövi och lånade en Rottweiler av ett par kompisar.
Junior heter han och är en stolt och mysig kille på 1 1/2 år.
Vi funderar på att skaffa en hund till.
Så nu lånar vi Junior och ser hur det går.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson





Kommentarer
Postat av: Sophie

Va kul med en hund till! kolla gärna in www.hundarutanhem.se, där finns allt från valpar till vuxna hundar som behöver ett nytt och bra hem.

2008-02-18 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0