Mörker - Örebro måndag 28 juli 2008.


Hej.
Mötte en kille på sjukhuset som blev utskriven från Beroendecentrums vårdavdelning.

Tre ”tunga” möten på fm.
”Slut med tjejen.”
”Barnen mår inte bra.”
”måste bryta upp – orkar inte ha det så här längre.”

Ibland måste man in i mörkret för att finna ljuset.

Jag önskar er mod och kärlek.

Vet inte riktigt vad som händer där ute men det är många som ringer just nu.
Önskar jag kunde hjälpa er alla.
Men jag har fullt nu.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson






Kommentarer
Postat av: vivan

Skönt att det finns sådana starka personer som du..

du är beundransvärd..Ja det är tuffa tider nu...semester och sprit och droger...och barn mitti mellan...klem:)

2008-07-28 @ 23:26:57
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mia

En kan inte hjälpa alla men alla kan hjälpa nån. Och, DU hjälper många. Ger hjälp,stöttning, tröst,insikt,mod och kraft.

Jag ser hopp och ljus när jag vet att du finns där för så många människor.

Tack för att du finns och tack för det du gör.

Hoppas du också hinner med dig själv.

Kram

2008-07-29 @ 08:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0