Nerikes Allehanda - torsdag 17 juli 2008

Hej.
Morgonmöte på mottagningen med ny kille.
Berättade om hur jag jobbar och tänker kring vård och behandling.
Han funderar och hör av sig efter helgen.

Nästa möte. En kille från Hallsberg som går hos mig.
Vi planerade för ”ett gott liv”.
Han är helt klart på gång.
Härligt att få vara med på resan.

Följde med en kille jag är övervakare åt till frivården på möte.
Där var förutom vi, frivården och socialtjänsten.
Hot om LVU hängde i luften.
Ja tror inte man kan hota eller straffa folk friska.

En journalist och en fotograf från Nerikes Allehanda besökte mig.
Vad vi pratade om får ni se och läsa i tidningen.

Köpte en tavla av en polsk konststudent som kom in på min mottagning.
Tyckte den var cool.
 






I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0