ÖSK - Örebro onsdag 16 juli 2008

.
Hej.
Åt frukost på min mottagning med en äldre kille som varit förvunnen ett par månader. Det var kul att se honom igen och framförallt, han lever.
Det hade varit tuffa månader som tagit hårt på honom.
Han hade en hel del att berätta.

Nästa besök jag hade jobbade vi med återfallsprevention.

Träffade sedan en kille jag nyss blivit övervakare för.
Vi trevade oss fram i samtalet för att sakta med säkert försöka lära känna varandra. Han är bara 17 år men har hunnit med mycket i livet. Alldeles för mycket.

Efter lunch kom en av killarna i gruppen in på en fika.
Trevlig stund.

På kvällen åkte jag upp till Intersport och köpte en ÖSK.tröja som jag ska ha på mig när jag åker med Kubanerna till söderstadion på söndag.
FORZA ÖSK.

Träffade en tjej som går i behandling hos mig och som nyss börjat jobba på en större matvarukedja. Det går kanonbra för henne.
Jag blir såååååå otroligt glad för hennes skull.
Jag vet vad hon kämpat och kämpar.
Du är bäst.
Träffade flera trevliga mäniskor på stan som vill diskutera missbruksvård med mig

Ni vet att ni alla är välkomna till min gatuterapimottagning på Stortorget (vid kyrkan)fredagar 9.00 till 11.00.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0