Pumpar och kanyler - Örebro måndag 16 juni 2008.


Hej.
Ett nystartsmöte med en kille på fm.
Vi gick igenom vad han hade för drömmar och förhoppningar på behandlingen.
Kom ganska långt i våra diskussioner.

Efter lunch hade jag möte med en kvinna som går hos mig.
Vi diskuterade återfallssignaler och Kay Pollak.

Sedan kom soc från Hallsberg på uppföljningsmöte.
Vi pratade om uppnått resultat och det fortsatta arbetet.

Precis när jag skulle gå hem för dagen kom en ung tjej förbi med begagnade pumpar och kanyler.
Vi han diskutera beroende och dess konsekvenser en lite stund.
Tack för att du tar ditt ansvar.
Vi hörs snart igen.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson







Kommentarer
Postat av: Mia

Engagemang,värme,kärlek o respekt. Det är orden för vad jag anser du ger till alla missbrukare. Aktiva eller inte, alla får det. Önskar det fanns något jag också kunde ge och förmedla.

Hoppas jag får tillfälle att träffa o lyssna på dig igen.

Önskar dig och alla andra en trevlig midsommar.

2008-06-17 @ 20:21:27
Postat av: Johan Nyström



Intressant allt det du skriver.GLAD MIDSOMMAR önskar jag Dig.



Johan Nyström

2008-06-18 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0