Resursteamet - Örebro måndag 2 juni 2008.



Hej.
Började dagen med möte på Af:s och Fk: s resursteam tillsammans med en kille som går hos mig.
Han har gjort ett fantastiskt arbete det senaste året och är nu framme vid ett av sina delmål. Börja en utbildning.
Nu återstår bara att sy ihop dom sista bitarna. Stöd både terapeutiskt och ekonomiskt.

Hade sedan träff med landstingets brukarråd.

Efter det träffa jag en kille och hans mamma på min mottagning.
Ett spännande och lärorikt möte. Det handlar om att ge förtroende för att få.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson







Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för att jag fick komma på besök idag. Det var givande o intressant. Och det bästa av allt:Det gav hopp. Hoppas jag får återkomma.

Önskar dig o alla andra allt gott.

2008-06-10 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0