"Det är bara att gå ner till Beroendecentrum och byta ut dom gammla sprutorna mot nya."


Örebro torsdag 13 mars 2008.

Hej.

Ringde några samtal på morgonen.

Var sedan på jobbmässan tillsammans med en av tjejerna som går hos mig.

Åt lunch med en kille som väntar på att få börja hos mig.
Han väntar på en tid hos länsrätten där det hela ska avgöras.

Träffade Rasmus Persson utanför Njoy. Nytränad och glad.

Träffade två killar på stan som vill börja hos mig.
Gav dom rådet att gå till soc och ansöka om det.

Hade en kvällsträff på mottagningen.

Har fått fler använda sprutor sedan Bloggen i måndags 10 mars.

Till Leo. (kommentar på gårdagens blogg)
Jag önskar att jag bara kunde svara:
"Det är bara att gå ner till Beroendecentrum och byta ut dom gammla sprutorna mot nya."
Då skulle vi minska risken för spridning av Hepatit(se länk) och AIDS/HIV.
Men tyvärr Örebro läns landsting vill inte inse problemets omfattning här i Örebro län.

Ni som har frågor kring detta meila mig på
[email protected]


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




Kommentarer
Postat av: inga-lill lindh

hej jag söker dig förbrillt på ditt 019 nummer men får ej fatt i dig kan du kontakta mig snälla MVH inga-lill

2008-03-14 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0