Hembesök-Örebro tisdag 11 mars 2008.

Hej.

Hembesök på morgonen.
Det är inte lätt att sluta som par men jag tycker ändå att fördelarna överväger.

Därefter vårdlag på Beroendecentrum där vi hamnade mitt i en brandövning.

Efter lunch var det dags för ytterligare ett hembesök.
Jag hjälpte en tjej att skriva stipendieansökan.

Åkte hem några timmar.

Hade sedan en kvällsträff på min mottagning.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson






Kommentarer
Postat av: Zoran

Tack för hjälp o stöd i dag.

---
Laughing in the wind
Crying in the rain
^.^

2008-03-12 @ 01:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0