Örebro tingsrätt - fredag 14 mars 2008.

Hej.

Hela förmiddagen på Örebro tingsrätt.
Var och lyssnade och delgav min syn på straffet.
Fängelse eller vård.
Det var en av advokaterna som bett mig komma.
Själva brottet var en rörig historia med tre helt skilda versioner av samma händelse. Dom kommer om en vecka.
Förr spelade man alltid in ljudet på en rättegång men nu filmar man.
Varför? Känns obehagligt när kamerans surrande ljud sommar in en.

Lunchspinning på Njoy.
Ringde runt och skickade sms till alla jag har inskrivna hos mig.
Såg Alpha dog på kvällen. En film jag kan rekommendera.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0