Sprutor - Örebro måndag 19 maj 2008.

Hej.

Lämnade bilen på service och fick låna en ny Toyota prius.
Underbar att köra.

Återbesök på min mottagning med uppdatering i återfallsprevention.

Följde med en kille som nyss börjat hos mig till UBB-ungdom.
Efter besöket gick vi på Hälls och fikade.

Åkte till Infektionsmottagningen på USÖ med orena sprutor jag fått av folk under den gångna veckan.
(se bilder längre ner)
Bra att ni lämnar in.
Jag finns alltid på min mottagning på torsdagskvällar och tar emot sprutor.
Tusen tack till infektionskliniken för ert trevliga och proffsiga bemötande.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0